pondelok 20. júla 2015

hey Mickey!

V srdci som stále dieťa a mám rada kreslené filmy a klasické kreslené postavičky. Preto ma mikina s Mickeym v Mangu tak potešila. Podľa mňa je super :D Tiež som mala ohromnú radosť z kúpi koženkového ruksaku. Už som strácala nádej, že nájdem presne svoj vysnívaný, ale Mohito ma nesklamalo. K celkovému looku som si vzala podpätky s otvorenou špičkou a pätou, vhodné do tohto počasia.
Dúfam, že máte príjemné leto a užívate si krásne, pomaly až neznesiteľné počasie. Ja som sa práve vrátila z dovolenky, tak dúfam, že som načerpala kopu síl. Čaká ma pilné pracovné nasadenie a kopa nových vecí, s ktorými poteším snáď aj vás :)

In my heart I am still kid and I like cartoon movies and classic cartoon characters. That's why I was so pleased when I saw this sweatshirt with Mickey in Mango. I think it's super :D Also I was very happy when I found this false leather backpack. I didn't hope I will find  my dreamy one, but Mohito didn't dissapoint me. To this outfit I added heels with open toe and heel, right for this weather.
I hope you have an enjoyable summer and enjoying this beautiful weather. I have just returned from holiday, so hope I have a new power to work :)

mikina/sweatshirt - Mango
rifle/jeans - H&M
topánky/heels - CCC
ruksak/backpack - Mohito
okuliare/sunglasses - Stradivarius
náramky/bracelets - vlastná výroba/handmade by me
strieborný prsteň/silver ring

Photos by: Escorpi photography

9 komentárov:

  1. beautiful!
    http://www.enjoyfashion.ru/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Very cute outfit! I like the backpack as much as the sweater!
    www.bonjourchiara.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásny outfit, veľmi ti to pristane ! :) aj ja mám stále rada kreslené filmy a vždy, keď uvidím nejaké oblečenie s kreslenými postavičkami, najradšej by som to všetko kúpila ! :D
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Uuuaaa, super mikina!! Mickey Mouse, to je moje, ale to už asi každý ví =D..sekne ti, já bych ji hned taky bral =D

    Michael
    > velká giveaway <

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Awesome look. You right this sweatshirt is very cool :)

    lovelyforme.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super, batoh a botičky sú top! :) ja by som topánky asi skombinovala inak, ale sú úžasné takže who cares? :D
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super baťoh, takový bych taky potřebovala :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. same here! I own like 2 sweatshirt all from a thrift shop. this is so cute and I love the way you styled it. I guess there's always that room in our heart to be forever a kiddo!

    ellie
    http://chasingculprit.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť