piatok 20. novembra 2015

burgundy autumn

Poznáte tú situáciu keď vojdete do obchodu a oblečiete sa od hlavy po päty? To sa mi naposledy stalo v F&F. Vždy som zbožňovala pončá, už ako malá som mala slušnú zbierku. Preto som rada, že sa teraz tešia takej obľube. F&F ich túto sezónu ponúkalo viacero a ja som mala hneď niekoľko favoritov. Netreba to však preháňať, a tak v mojej skrini skončilo toto krásne bordové. Všetkým v mojom okolí sa páči, niektorí sa s ním prikrývajú keď sedia vedľa mňa a dokonca ma na ulici zastavila skupina pánov a chválili ho :D Úsmevná príhoda. Aj vy máte radi pončá?

Do you know that situation when you come to a shop and get dressed from head to toe? That last happened to me at F&F. I've always loved ponchos, even I was a child I had a decent collection. Therefore I am glad they are so popular nowadays. F&F is offering various ponchos this season and I had a few favorites. But you don't have to have everything, so in my closet ended this beautiful burgundy one. Everyone in my surroundings likes it, some friends topped with it when they were sitting next to me and even one group of men stopped me on the street to tell me how perfect my poncho is :D An amusing incident. And what about you, do you like ponchos? 

pončo/poncho - F&F
tričko/t-shirt - H&M
sukňa/skirt - F&F
topánky/shoes - F&F
kufor/suitcase - vintage

Photos by Escorpi photography

9 komentárov:

  1. úžasne fotky! veľmi ti to pristane :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Beautiful photos! I love your poncho :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. great outfit! beautiful pics!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. i love your poncho! so gorgeous
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny outfit ! Takéto pončo milujem :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prednedávnom som si všimol, že jedna značka začala predávať pánske pončá. Celkom ma to potešilo, až kým som nezistil, že ich robili na ľudí s výškou 2,5 metra a ja by som s takým pončom poupratoval celé centrum mesta... :D Takže zatiaľ ostávam v polohe obdivovateľa a to tvoje velice obdivujem! Hezké :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ohh this poncho is just so amazing! You look gorgeous :)

    Check out my blog if you want: www.theglamandglitter.com

    Tamara xxx

    OdpovedaťOdstrániť