piatok 27. novembra 2015

dotted skirt

Konečne na blogu! Som rada, že vám môžem ukázať sukňu, ktorú pre mňa ušila kamarátka Sisa Hollá. Veľmi nadaná, kreatívna a aj zaneprázdnená študentka odevného dizajnu na Vysokej škole výtvarných umení momentálne stážuje v Nemecku. Ako jedna z trojice víťazov súťaže Signal Fresh Fashion Contest 2015 predstavila svoju kolekciu Sardigna na prehliadke počas posledného večera podujatia Fashion LIVE! Som šťastná, že som mohla byť súčasťou a k Sisinej kolekcii som dotvorila šperky. Celý report z akcie ste si mohli prečítať tu.
Keďže už bolo vonku veľmi chladno, sukňu sme nafotili s Michalom v ich štúdiu BASE Factory a nalíčiť ma prišla naša kamarátka Maťa, ktorá práve skončila kurz pre vizážistky. Išlo jej to výborne! 
Neviem sa dočkať keď bude opäť jar a ja svoju bodkovanú sukňu prevetrám v uliciach :)

Finally on the blog! I am glad I can show you my skirt which sewed for me my friend Sisa Hollá. Very talented, creative and also busy student of fashion design at the Academy of Fine Arts is currently on the intership in Germany. As one of three winners the competition Signal Fresh Fashion Contest 2015 presented her collection Sardigna on a fashion show during the last evening of the event Fashion LIVE! I am happy I could be a part of this and could create a collection of jewellery for Sisa's collection. The whole report from this event you could read here.
Because it was very cold outside, we took photos with Michal in their studio BASE Factory and my make-up did our friend Maťa who has just finished a course for make-up artists. Great job!
Well, I can't wait when spring comes again and I can go to the streets with my dotted skirt :)

sukňa/skirt - Sisa Hollá
rolák/turtleneck shirt - Asos
topánky/heels - Zara
prsteň/ring - H&M
náušnice/earrings - ???

Photos: Michal Jakubec  Facebook
MUaH: Martina Krupčíková
Assistant - Nikol T.

4 komentáre: